İş ilanı: V-Label Türkiye ekibi olarak Levent – İstanbul’daki ofisimizde tam zamanlı çalışmak üzere vegan Yönetici Asistanı arıyoruz.

Pozisyon: Yönetici Asistanı

Çalışma şekli: Tam zamanlı

Lokasyon: V-Label Türkiye ofisi, Levent-İstanbul

Haftalık çalışma saati: 40

Sorumlu olduğu kişi: V-Label Türkiye Temsilcisi

Son başvuru tarihi: 7 Şubat 2022 Pazartesi günü mesai bitimine kadar

V-Label nedir?

Uluslararası geçerliliğe sahip bir marka olan V-Label, vegan ve vejetaryen ürün ve hizmetleri etiketlemek için kullanılan, tüm dünyada geçerli olan tescilli bir semboldür. Alışveriş yaparken tüketicilere kolaylık sağlayacak basit ve güvenilir bir kılavuz olan V-Label etiketiyle şirketler de, şeffaflık ve netliği teşvik etmektedir. Standartlaştırılmış kriterler, V-Label’ın tüm Avrupa’da vegan ve vejetaryen ürünler ve hizmetler için benzersiz bir kalite etiketi olmasını sağlamaktadır.

V-Label Türkiye ekibinin bir parçası olacak, V-Label Türkiye Temsilcisi’nin iş hayatını, randevularını ve gün içerisindeki işlerini belirli bir program halinde düzenleyecek, iş takibi yapacak, yetenekli ve iletişim becerisi yüksek, vegan Yönetici Asistanı arıyoruz.

İş Tanımı

  • Toplantılara katılarak toplantı notlarını tutmak ve yöneticilerin adına sunum ve belge hazırlamak,
  • Toplantılarda yapılacaklar listesi çıkartarak sorumlu yöneticiye iş planını göndermek, takibini yapmak,
  • Sorumlu olduğu yöneticinin randevularını ayarlamak, toplantı katılımlarını bildirmek, yazışmalarını yönetmek,
  • Yöneticinin günlük/haftalık/aylık çalışma programını düzenlemek,
  • Yöneticinin işle ilgili idari ve mali işlemlerini düzenlemek,
  • Dosyalama ve dokümantasyon işlemlerini yürütüp takip etmek,
  • Seyahat, etkinlik ve röportaj organizasyonlarını yapmak,
  • Bağlı bulunan tüm birimler ile iletişim ve koordinasyonu sağlamak,
  • Günlük/haftalık/aylık olarak istenen raporları hazırlamak,
  • Görev, yetki ve sorumlulukları içine girebilecek konularda, ilgili yöneticinin kendisine vereceği diğer görevleri yapmak.

İstenilen Yetkinlik ve Uzmanlıklar

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden lisans mezunu (tercihen iletişim veya işletme fakültesi)
  • Görev alacağı pozisyon ile ilgili en az 3 yıl deneyimli,
  • İleri düzeyde İngilizce bilen (sözlü ve yazılı),
  • Microsoft Outlook, Word ve Excel, Google Drive, Zoom ve diğer belge paylaşım sistemleri dahil olmak üzere ofis ve iletişim yazılımlarına hakim,
  • Telefon, e-mail vb. iş trafiğini yönetebilecek,
  • Raporlama ve dosyalama sistemlerini bilen,
  • Planlama, organizasyon ve iş takibi becerilerine sahip,
  • Yurt içi- yurt dışı bağlantıları organize edebilecek,
  • Temsil yeteneği kuvvetli ve sorumluluk sahibi,
  • Sözlü ve yazılı iletişim kabiliyeti yüksek,
  • Ekip çalışmasına yatkın,
  • Problem çözme ve analitik düşünme becerisi olan,
  • Detaylara önem veren, titiz, dikkatli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
  • Yoğun çalışma temposuna uyabilecek,
  • Yurtiçi ve yurtdışı seyahat engeli bulunmayan,
  • İstanbul’da ikamet eden,
  • Sosyal medya ve teknolojik araçları aktif kullanabilen,
  • Tercihen hayvan hakları ve insan hakları konularında duyarlı adayların v-label@tvd.org.tr adresine, “Yönetici Asistanı” konu başlığı ile, 7 Şubat 2022 Pazartesi günü mesai bitimine kadar başvurularını göndermelerini rica ediyoruz.

Başvuracak kişilerde vegan olma şartı aranmaktadır.

Başvurunuza lütfen fotoğrafsız Türkçe ve İngilizce özgeçmişinizi ve bu pozisyona başvurma gerekçelerinizi ortaya koyan Türkçe niyet mektubunuzu ekleyin. Başvuru için istenilen belgeleri eksik olan adayların başvuruları dikkate alınmayacaktır.

Aranan niteliklere sahip tüm başvuru sahipleri; etnik köken, din, cinsel yönelim, cinsiyet, cinsel kimlik, yaş, fiziksel engel veya işsiz geçirilen süreye bakılmaksızın istihdam için değerlendirmeye alınacaktır.

Önceki İçerikAnadolu yaban koyunu ve yaban keçisi av ihalesi iptal edildi
Sonraki İçerikÖne Çıkan Faaliyetlerimiz: 2021’de neler yaptık?

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.