Dünyanın en büyük yiyecek ve içecek markası olan Nestlé, ufak şirketler ve markalarla rekabet içerisinde olabilmek için vegan, vejetaryen ve glutensiz ürünler çıkaracağını duyurdu.

 

Reuters’a demeç veren Nestlé CTO’su Stefan Palzer, “Büyük trendleri yakalama konusunda ufak ve yeni markalar, büyük markalardan daha aktif oluyor. Portfolyomuzu gözden geçiriyoruz, fazlaca inovasyon ve renovasyon yaparak portfolyomuzu bu trendlere uygun hale getiriyoruz” dedi.

 

 

Analist olan John Baumgartner gene Reuters’a verdiği röportajda, “Girişimci firmalar tüketicilerin isteklerine daha kolay ve çabuk cevap veriyor böylece tüketicileri ile duygusal bağ kurarak satış kısmında büyük kazanım sağlıyorlar” diye belirtti.

 

Reuters’a göre Nestlé’nin büyümesi geçtiğimiz yıllarda gerilemiş ve marka da bütün departmanları ile şirket politika ve portfolyalarını gözden geçirmeye karar vermişti. Buna örnek olarak Nestlé’nin Araştırma Merkezi ve Sağlık Bilimleri Enstitüsü birleşerek tek bir çatı altında, Nestlé Araştırması adını almıştı.

Önceki İçerikÇin’de Çevre ve Sağlık Kaygısı Nedeni İle Et Tüketimi Düşüyor
Sonraki İçerikIKEA Vegan Dondurma Sunmaya Hazırlanıyor

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.