Çevre dostu teknolojileri, yeni nesil üretim anlayışı ve modernize edilmiş alt yapısıyla buluşturan Viking Temizlik, piyasaya sunduğu Premium Serisi ile bir ilke imza atıyor. Ürün ambalajında yer alan V- Label logosuyla dikkat çeken Premium serisi, hayvansal hammadde bulundurmayan içeriğiyle önceliği sağlık ve doğa hassasiyeti olan tüketici grubuna güvenilir bir tercih sunuyor. V Label sertifikasını alan sayılı markalardan biri olduklarının altını çizen Viking Temizlik Pazarlama ve İletişim Grup Müdürü Gökçe Hatipoğlu, konuyla ilgili açıklamalarda bulundu.
“Avrupa Vejetaryenler Birliği’nin kabul ettiği tek sembol olan V-Label logosu Viking Premium’da”
Viking Temizlik olarak her zaman geleceğe ve çevreye sahip çıkan bir yaklaşımla üretim faaliyetlerine devam ettiklerini ifade eden Viking Temizlik Pazarlama ve İletişim Grup Müdürü Gökçe Hatipoğlu; “Doğanın ve hayvanların korunması bizim için öncelikli bir konudur. Bu sebeple hiçbir Premium ürünümüzde hayvansal hammaddelere yer vermeme kararı aldık. Bu kararımız doğrultusunda gücünü tamamen doğadan ve bitkilerden alan bir seriye imza attık. Ambalajımızda da görüldüğü üzere V Label logosunu almaya hak kazandık. Bu logo, tüketici tercihlerine paralel olarak vejetaryen-vegan ürünlerin, uygunluğunu tescil etmek amacıyla Avrupa Vejetaryenler Birliği (EVU) tarafından 1996 yılında geliştirilmiş lisanslı bir semboldür. Bu sembolün V-Label, Uluslararası Vejetaryenler Birliği (IVU) ve Avrupa Vejetaryenler Birliği ‘nin (EVU) resmi olarak kabul ettiği tek sembol olduğunu da vurgulamak isterim. Ayrıca zorlu prosedürlerin uygulandığı uzun bir süreç sonunda bu sembolü ürünlerimize kazandırdık” dedi.
“Hiçbir aşamasında hayvanlar üzerinde test edilmemiştir”
Dünya’nın en prestijli kurumlarından biri olan Avrupa Vejetaryenler Birliği’nin bu konuda titiz bir çalışma yürüttüğünü dile getiren Hatipoğlu; “V Label sembolünü almanın bir diğer kuralı ise, ürünlerin içeriğini oluşturan bileşenlerin hayvansal menşeili olmamasının yanında hammaddelerin hayvanlar üzerinde test edilmemesidir. İnsan sağlığı ve çevre hassasiyeti ekseninde, 2 yıllık bir ARGE çalışmasının sonucu olarak ortaya çıkardığımız Viking Premium ailesinin, bu anlamda farklı bir noktada konumlandığını düşünüyorum” dedi.
“1 milyarlık geniş bir aileye sesleniyoruz”
Dünya’da sayıları 600 milyonu bulan veganların yanı sıra hayvansal gıdalardan uzak durmaya çalışan yaklaşık 400 milyon insan olduğunu vurgulayan Viking Temizlik Pazarlama ve İletişim Grup Müdürü Gökçe Hatipoğlu; “Her ne kadar Türkiye’de bu kavramlar yeni yeni anlam kazansa da ortaya çıkan rakamlar azımsanmayacak bir orana ulaştı. Genel tabloya baktığımızda ise 1 milyar insanla aynı hassasiyeti paylaşıyor ve bu doğrultuda adımlar atıyoruz. Türkiye’de olduğu kadar dünyanın 60’dan fazla noktasına yaptığımız ihracat ve yatırımlarla Premium serisini ulaşabildiğimiz herkese ulaştırmayı hedefliyoruz” dedi.
“Gücünü doğadan alan bir seri”
Premium serisinin sağlık ve doğayı temel alan bir çalışma olduğu söyleyen Hatipoğlu; “Sıvı Bulaşık Deterjanı, Mutfak Sprey, Banyo Sprey, Çok Amaçlı Temizleyici ve WC Temizleyici ürünlerinden oluşan Premium ailesi ile toksik kimyasalları hayatınızdan çıkarıyoruz.
Gücümüzü doğadan aldık, ürünleri bitkisel hammaddelerden üretilmiş yüzey aktif maddelerle güçlendirdik. Ürünler içerisinde fosfat, paraben, klor, amonyak, formaldehit gibi kimyasallar bulunmuyor. Bu doğrultuda sağlıklı bir ürün grubu ortaya koyan Viking Temizlik olarak 40. yılımızda tüm tüketicilerimize güçlendirilmiş bitkisel formüllü bir seri hediye ediyoruz” dedi.
Not: Viking Kimya basın bülteninden.